Komplement

Usłyszałam dzisiaj jedną miłą rzecz.
Koleżanki rozmawiały ze sobą, nie wiem dokładnie o czym, ale zeszło na to, że się nie zmieszczą pomiędzy dwie ławki (były one niemal ściśnięte razem) . Jedna z nich się odwróciła i powiedziała, że tylko ja tam mogę się przedostać. Nie mam pojęcia dlaczego o tym mówiły, ale poprawiło to mój humor. Miło jest to usłyszeć. Odchudzam się dla siebie, jednak fajnie, że ktoś to zauważył.

Dzisiaj czekam tylko na mamę, aby przyjechała z truskawkami. Buźka

Komentarze

  1. Takie zdania potrafią magicznie poprawić humor. Trzymaj się, Słońce.
    Słodkich truskawek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prawdziwa magia, tobie też takiej życzę 😚

      Usuń
  2. Na pewno cię to zmotywowało :)
    Trzymaj się i wpadnij w wolnej chwili do mnie :



    http://nigdyzbytlekkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla takich chwil warto się odchudzać. <3
    Truskawki, truskaweczki, truskawunie 😊 Aż chyba skończę do sklepu po nie, bo się rozmarzam za bardzo 😂
    Trzymaj się chudo, kruszyno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że aż chce się żyć? ;) miłego dnia, kochana

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Niezręcznie

Motywacja